پرشین لوگو

مطلب جالب می گذارم ؛ اشتراک بگذارید...

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ پرشین لوگو خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.امیدوارم همیشه موفق باشید.

نرم افزاری بسیار ساده و کارا برای تمامی کسانی که دوست دارند ظاهر ویندوز خود را دستکاری کنند.

جهت دانلود و معرفی و ... به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

سازماندهی پوشه ها در ویندوز کاری است که اغلب کاربران با ا« مشکل دارند اما ترفندهایی بسیار ساده برای مدیریت و سازماندهی پوشه ها در ویندوز وجود دارد. هرچند راههایی مثل دادن برچسب های خاص به نام پوشه ها یا...
برای دانلود می توانید روی تصاویر کلیک کنید و یا بر روی لینک واقع در آخر مطلب.


در این گزارش قصد داریم شما را با یکی از بهترین و ساده ترین نمونه این نرم افزار ها آشنا سازیم:

نرم افزار Rainbow Folders حجمی بسیار اندک دارد – حدود 700 کیلوبایت – و مراحل نصب آن بسیار سده است. واسط کاربری نرم افزار المانهای مرتبط برای کار با نرم افزار را در یک پنجره به کلی ارائه میکند و بسیار ساده و قابل درک است:

در رابط کاربری، میتوانید با انتخاب پوشه مورد نظر خود از نمای درختی سمت چپ، اقدام به شخصی سازی آن با ابزارهای سمت راست بکنید.

در این صفحه همچنین میتوانید از منوی پایین افتادنی بخش Style از بین سه نوع آیکون مختلف (کلاسیک، XP و مدرن) برای پوشه مورد نظر خود دست به انتخاب بزنید. و بعد از آن میتوانید رنگ دلخواه خود را با پالت رنگ مناسب این نرم افزار انتخاب کنید.

از سویی چنانچه رنگی را انتخاب کردید که مورد نظر شما بود، میتوانید با زدن دکمه Favorites آن را به رنگهای مورد علاقه خود اضافه کنید و برای بار بعد به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. یا آنکه با زدن دکمه Random به نرم افزار اجازه دهید بر حسب تصادف رنگی را برای پوشه شما انتخاب کند:

همچنین میتوانی در صورت نیاز، توضیحاتی در خصوص پوشه در قسمت Tooltip وارد سازید که به جایTooltip اصلی ویندوز، زمانی که ماوس را بر روی پوشه نگه دارید نمایان میشود:

یکی از نقاط قوت این نرم افزار این ست که برای کار با آن هیچ نیازی به رجوع به واسط کاربری نیست. گزینه این نرم افزار بعد از نصب به شکل پیش فرض در منوی کلیک راست ویندوز تعبیه میشود و تنها کافی است که برای تغییر رنگ یک پوشه بر روی آن کلیک راست کنید و گزینه Rainbow Folders را انتخاب کنید:

در این صورت نرم افزار با انتخاب مسیر پوشه مورد نظر اجرا میشود و کافی است دست به ایجاد تغییرات در پوشه مورد نظر بگیرید. همچنین این نرم افزار اجازه میدهد که چندی پوشه را به شکل همزمان انتخاب و اقدام به تغییر رنگ آنها کنید.

در نهایت این ابزار دور از سادگی خود میتواند ابزاری بسیار مناسب برای سازماندهی پوشه ها باشد. برای مثال میتوان در سیستم رنگ پوشه ها را بر اساس محتوی آنها تغییر داد و پوشه های حاوی صوت را به رنگ آبی، مستندات را با رنگ زرد و ... مشخص کرد. اینکار منجر به سهولت در دسترسی به پوشه ها نیز میشود.

"دانلود نرم افزار"




برچسب ها: تغییر ظاهر پوشه , rainbow folders , نرم افزار , دانلود ,
[ بازدید : 691 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 12 بهمن 1393 ] [ 23:52 ] [ محمد امین احمدپور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]