پرشین لوگو

مطلب جالب می گذارم ؛ اشتراک بگذارید...

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ پرشین لوگو خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.امیدوارم همیشه موفق باشید.

وایبر یکی از محبوب‌ترین اپ‌های پیام‌رسان برای گوشی‌های هوشمند است. مدتی پیش نرم‌افزار وایبر برای کامپیوتر هم معرفی شد و از آن به بعد کاربران ویندوز هم می‌توانند وایبر را علاوه بر گوشی، روی کامپیوتر خودشان نیز داشته باشند. وایبر اجازه نمی‌دهد نرم‌افزار آن بدون آنکه روی گوشی نصب شود، روی ویندوز کار کند. اما می‌توان به روش‌های گوناگون از این مانع عبور کرد و این نرم‌افزار را بدون نیاز به نصب روی گوشی، روی کامپیوتر نصب کرد. در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا در جریان روش نصب وایبر روی کامپیوتر بدون نصب روی گوشی قرار بگیریم.

اولین کاری که باید انجام بدهیم دانلود نسخه ویندوزی این نرم افزار از مراجع مطمئن می باشد که پیشنهاد ما خود سایت www.viber.com می باشد

.

بعد از ورود به صفحه سایت viber که همانند تصویر زیر می باشد. شما قادر به انتخاب سیستم عامل مورد نظرتان برای دریافت نصب کننده وایبر خواهید بود.

بدلیل اینکه ما قصد داریم این نرم افزار را روی PC نصب کنیم گزینه Desktop را انتخاب کرده و نهایتا روی Get Viber کلیک می کنیم و آن را دانلود می کنیم.

بعد از اتمام دانلود فایل نصب کننده ی وایبر را اجرا می کنیم ، که همانند تصویر زیر می باشد.

5 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر

این مرحله از شما در خواست می کند تا قوانین و شرایط استفاده از نرم افزار وایبر را مطالعه و بعد قبول کنید ، که در مراحل نصب تمامی نرم افزار ها شاهد همچی مرحله ای می باشیم ، بعد از قبول این مرحله به قسمت بعد می رویم که مانند شکل زیر می باشد.

6 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر

در این مرحله نصب کننده ی وایبر نسخه کامل این نرم افزار را دانلود و بروی سیستم شما نصب می کند که ممکن است کمی طول بکشد.

7 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر

بعد از اتمام این مرحله کار نصب وایبر بر روی سیستم تمام شده است و کافیست شماره ی همراه خود را به آن معرفی کنید تا بتوانید از نرم افزار بدون هیچ محدودیت استفاده کنید.

در عکس بالا از شما پرسیده شده است که آیا از نسخه موبایل وایبر استفاده می کنید یا خیر که در صورتی که پاسخش شما به این سوال (( نه )) باشد از برنامه از شما درخواست می کند تا Viber را روی موبایلتان نصب کنید و ادامه مراحل را در پیش بگیرید .

8 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر

حال که نرم افزار را روی گوشی خود نصب کردید به مرحله قبل بازگشته و روی گزینه بله یا YES کلیک کرده و ادامه مراحل را در پیش می گیریم .
در بخش بعد از شما درخواست می شود تا شماره همراه خود را وارد کنید تا بتوانید کد فعال سازی نرم افزار را که توسط پخش پشتیبانی وایبر برای شما ارسال می گردد را دریافت کنید.

9 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر

در این مرحله باید کد فعال سازی خود را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و از خدمات وابر بدون محدودیت استفاده کنید.

10 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر
بعد از وارد کردن کد فعال سازی کار تمام است و وایبر را بطور کامل بر روی کامپیوتر شخصیتان نصب کرده اید.

11 آموزش-نصب-وایبر-Viber-بر-روی-کامپیوتر




برچسب ها: وایبر ,
[ بازدید : 707 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 10 بهمن 1393 ] [ 15:43 ] [ محمد امین احمدپور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]